ENDELIG TORSDAG – 7.5.2026

Når selv træneren møder op i korte bukser, så er der godt vejr.
På trods af der løbes “Copenhagen Marathon” (vi andre kalder det bare maraton i København) på søndag , var fremmødet pænt.
Efter fødselsdagssang og hurra-råb til Kent (der fyldte år onsdag) løb vi grundig opvarmning, som var 1 omgang på 5-Tårnsmotions gamle marathonrute. Det hårde arbejde var herefter 10 x 300 + 100 meter på banen.
Virtuelle: Bo, Asger, Michael H., Benner og Bjarne, så vi var 17 – alle inklusive.
Herunder er det Allan P’s indsats:


Kent gav flødeboller og Beata havde lavet en fortryllende fødselsdags-lagkage,

Henning tjekker hvor mange kalorier han har forbrændt, inden har går i gang med flødeboller og lagkage. Beata gør klar til at skære for. Martin Lihme er ved at træde op på vægten og Monica noterer resultater. Allan F. sidder og glæder sig til kagen.
Ja, der er nok at se til sådan en torsdag aften.
Det er Kristi Himmelfartsdag på torsdag og jeg vil derfor gerne invitere til træning kl. 9:00.
Hvis der kommer ‘mange’ klokken 9:00 kan vi godt tage 5.000-metereren, ellers skubber vi det til den 21. maj.
Vi ses.
/ Erik
